Ocena: +12 [16]
~Babura
[2012-02-23 11:17]
No i po co się tam pchali - mają za swoje, pogoń za sensacją za wszelką cenę. Głupota nie boli, ale też nie wybacza.
odpowiedz
pokaż 2 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~poliDziennikarka PR
[2012-02-23 12:47]
@Babura ^ ale chciałbys wiedziec co się dzieje na świecie? więc strikte potrzebujesz tych dziennikarzy... a człowiek to człowiek!! oni sie nie pchaja do pokazywania wojny, czasem maja kontrakty i jadą bo to ich praca... pchaja sie w polsce żeby kręcić wszystko co może stać się głośne ale wierz mi że do Syrii czy innych krajów pogrążonych wojna domową nie jeżdzi się z przyjemnością... z drugiej strony jak chcesz zobaczyć śmierć, ból itp to musisz to nakrecić, zobaczyc żeby opowiedziec....
więc nie pisz że maja za swoje...
odpowiedz
Ocena: +1 [1]
~Glaurung
[2012-02-24 09:31]
@Babura ^ Pchali się tam, bo współpracują z wywiadami. To nie głupota - to służba.
odpowiedz
Ocena: +1 [1]
~Glaurung
[2012-02-24 09:29]
Zginęło kilku współpracowników wywiadów zachodnich i od razu taki raban.
odpowiedz
Ocena: +2 [2]
~:)))))))
[2012-02-23 23:17]
Opinia ~sphinx do wojny w Afganistanie -Artykuł: "10 ofiar ataku amerykańskiego samolotu bezzałogowego"... "Przeciez tam jest wojna a to sa operacje wojskowe. Przestancie gadac o ofiarach cywilnych wojna to wojna kazdy Moze zginac. W czasie 2 giej wojny nikt Sie tym nie przejmowal."
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: 0 [0]
~Glaurung
[2012-02-24 09:27]
@:))))))) ^ Ale winni po stronie niemieckiej zostali skazani.
odpowiedz
Ocena: +1 [1]
~:)))))))))))
[2012-02-23 23:18]
OOOooo!!! WIDZĘ JAK POLUBILIŚCIE "syryjski naród"... Wszyscy chcielibyście im pomagać, bronić od tego NIEDOBREGO ASSADA! hehehe,hehehe... ŚMIECHU WARTE! Nie obchodzą oni wAS, te "kozojeebcy"...
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~$$
[2012-02-23 23:16]
W Syrii idzie WOJNA DOMOWA, a nie REWOLUCJA... Od kiedy to KAPITALIŚCI ZACZĘLI POPIERAĆ REWOLUCJI?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~hehehe
[2012-02-23 23:15]
Tam nigdzie nie ma demokracji... Republika Syria znajduje się w otoczeniu drapieżnych absolutnych MONARCHII, sługusów USA... którzy WPROWADZAJĄ demokrację w Syrii?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~hehehe
[2012-02-23 23:15]
Syria to jedyna republika w otoczeniu drapieżnych absolutnych monarchij - Arabii Saudyjskiej, Kataru, Emiratów itd. gdzie zabronione partii polityczne a opozycji ścinają głowy... ONI CHCĄ DEMOKRACJI I TOLERANCJI? Oni będą demokrację i tolerancję wprowadzać w świeckiej republice Syria?
odpowiedz
Ocena: +2 [2]
~+-
[2012-02-23 23:14]
Kto uważa że to USA i IZRAEL stoją za "powstańcami" w Syrii? Odpowiedź STOJĄ - stawiamy PLUS... Nie STOJĄ - MINUS... Dziękujemy za udział w NIEZALEŻNYM sondażu... :))))))))))
odpowiedz
Ocena: +3 [3]
~cyt. ~pepe587
[2012-02-23 23:12]
JEŻELI TO JEST LUDNOŚĆ "CYWILNA"TO PRZECIEŻ WYSTARCZYŁ BY ODPOWIEDNIK POLSKIEGO ZOMO ZE STANU WOJENNEGO ALE TO NIE SĄ CYWILE TO SĄ CIĘŻKO UZBROJONE BANDY NAJEMNIKÓW SPONSOROWANE PRZEZ SYJONISTÓW
odpowiedz
Ocena: +7 [11]
waldko
[2012-02-23 11:38]
Co takiego się stało? Kilku dziennikarzy rannych, dwóch zabitych, czy to coś strasznego? Ile osób oprócz nich zginęło, tego nikt nie pisze, a przecież łącznie ofiar jest około 7000. Dziennikarze na własne życzenie tam byli.
odpowiedz
pokaż 3 ukryte odpowiedzi
Ocena: +5 [5]
~Mako
[2012-02-23 11:59]
@waldko ^ Zgadzam sie, powinno kazdego zabitego traktowac sie z szacunkiem a nie tylko dygnitarzy i pismakow.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~:))
[2012-02-23 12:34]
@waldko ^ waldko,umiesz czytać ze zrozumieniem tekstu??
odrób lekcje,pryszczu,bo mamusia komputer zabierze !!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~hehehe
[2012-02-23 23:11]
@:)) ^ A o co chodzi, psorze? Pisz ze zrozumieniem, psorze...
odpowiedz
Ocena: +6 [30]
~Misiu
[2012-02-23 11:09]
NIECH państwa zachodnie i amerykańjscy bandyci PRZESTANĄ WTRĄCAĆ się do innych SUWERENNYCH PAŃSTW !!!!!! A dziennikarze giną bo takie wybrali ZAJĘCIE !!!!!!!
odpowiedz
pokaż 9 ukrytych odpowiedzi
pokaż 4 wcześniejsze odpowiedzi
Ocena: -5 [5]
~Piotr
[2012-02-23 11:47]
@Misiu ^ Jestes na garnuszku ruskich bandytow? Wstyd i hanba szalencze.
odpowiedz
Ocena: +1 [1]
~do misiu
[2012-02-23 12:18]
@mario ^ wierz mi,że wszystkich dzieci mi żal. dlatego moje sumienie nie pozwala mi przejść obojetnie, gdy giną dzieci przez głupotę i wybujałe ego dorosłych ludzi. mam dość tych układów politycznych, gdzie liczy się tylko zysk.
odpowiedz
Ocena: +2 [2]
~jaro
[2012-02-23 12:33]
@do misia ... ^ Właśnie żyję. W "suwerennym" państwie z "suwerennym" rządem. Wiesz że polskie Jaszczembie F-16 będą latały sobie z syjonistami nad pustynią Negew??? A teraz zastanów się ilu jest Muzułmanów w Europie i ile jest kontroli granicznych wewnątrz europy. Podpowiem, że ładunki w londyńskim metrze były zrobione z substancji która powstaje ze zmywacza do paznokci i wybielacza do tkanin w kwaśnym środowisku. Po co mieszamy się do tej wojny????? Nie możemy sami wyburzyć Pałacu Kultury? Potrzebna nam do tego sponsorowana przez CIA Al-Kaida??????
odpowiedz
Ocena: +1 [1]
~jaro
[2012-02-23 12:36]
@Piotr ^ Co mają "ruscy bandyci" do sponsorowanych przez CIA "powstańców"????? "Ruscy bandyci" z komunistycznymi chinami sprzeciwili się akcji w Syrii na podobieństwo "zamknięcia przestrzeni powietrznej" w Libii. I chwała im za to. Wstyd i hańba że ulegasz USRAELSKIEJ propagandzie.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~$$
[2012-02-23 23:10]
@jaro ^ Rosja nie będzie pomagała zachodnim dywersantom... Niech nie udają że są cywilami... Bo jak zauważyli już internauci (pepe587) - żeby rozpędzić CYWILI - wystarczyłoby pałowanie przez siły policyjne... Ale jeżeli CYWILE uzbrojeni w CIĘŻKĄ BROŃ - to już inny cyrk i inne małpy... Skąd ta broń u cywili? Syria to jedyna republika w otoczeniu drapieżnych absolutnych monarchij - Arabii Saudyjskiej, Kataru, Emiratów itd. gdzie są zabronione partii polityczne, a opozycji ścinają głowy... I oni będą wprowadzać demokrację i tolerancję w świeckiej republice Syria?
odpowiedz
Ocena: -10 [14]
~mar
[2012-02-23 11:38]
Przy wsparciu Rosji i Chin Syryjczycy mordują kogo chcą ,a reszta świata jak zawsze przygląda się temu w telewizji.
odpowiedz
pokaż 4 ukryte odpowiedzi
Ocena: +8 [10]
~rewq
[2012-02-23 11:52]
@mar ^ likwiduja agentow CIA terrorystow z Al kahaidy i dobzre robia
odpowiedz
Ocena: 0 [2]
~Paweł
[2012-02-23 12:44]
@rewq ^ Tak, 3 letnie dzieci dźgane bagnetami i 2latki szlachtowane siekierami to agenci CIA, o za kretyn.
odpowiedz
Ocena: +1 [1]
~hehehe
[2012-02-23 23:07]
@Paweł ^ Niee... 2 i 3 letnie dzieci nie są "dźgane bagnetami i [...] szlachtowane siekierami"... TEGO TAM NIE ROBIĄ ŻOŁNIERZE... A agentem CIA jesteś ty sam... bo piszesz te bzdury
odpowiedz
Ocena: +2 [2]
~cyt. ~Marco
[2012-02-23 23:08]
@Paweł ^ Czemu glupoty piszesz. Syryjskie dzieci zyly w pokoju i dobrobycie do momentu jak Syria nie zaczela byc potrzebna jako przyczulek dla agresji na Iran. Szkoda ,ze propagandowy artykul nie wyjasnil jaki procent Syryjczykow popiera rzad , a jest ich duzo ponad 50 %. Dzieci w czasie rozruchow maja siedziec w domach a nie buszowac po ulicach.
odpowiedz
Ocena: +1 [3]
~pyra w W-wawie
[2012-02-23 13:50]
Szczyt buty i pychy Angoli. Od kogo miała akredytację dziennikarską, to ten niech wyda ciało, tylko z bronią i leg. dziennikarską. POdobno Angole też mieli takich dziennikarzy w Afganistanie, którzy chowając się za legitymację dziennikarską strzelali do Rosjan.
odpowiedz
Ocena: -7 [15]
~yaro
[2012-02-23 11:51]
Czytam te komentarze i oczom nie wierzę.. Kim wy jesteście że nie potraficie wczuć się w sytuację ludzi żyjących w mieście, których wymordowuje własny "rząd"?
Wiem, to wy jesteście tymi cieniami przechodzącymi obojętnie obok ludzkiego cierpienia. Martwe iluzje ludzi przetworzone przez konsumpcyjną machinę systemu. Żenada.
odpowiedz
pokaż 4 ukryte odpowiedzi
Ocena: +2 [4]
~jaro
[2012-02-23 12:26]
@yaro ^ Właśnie w tym jest "problem" że ci "wymordowywani" ludzie to nie Syryjczycy, tylko agenci NATO, Al-Kaida i "bojownicy o wolność" przerzuceni z Libii i uzbrojeni przez USmanów. Niektórzy twierdzą (i zgadzam się z nimi), że Syria jest pierwszym frontem walki USRAELA z Iranem. Zresztą "bojownicy" nie mają łączności, bo zagłusza ich Irański okręt, który niedawno do Syrii dopłynął. Poza tym pomyśl, skąd pastuchy mają satelitarne środki łączności i nowoczesną broń??? Od Świętego Mikołaja????? Czy Czarnego Prezydenta??????
odpowiedz
Ocena: +1 [3]
~alaric
[2012-02-23 12:30]
@yaro ^ Część to pracownicy syryjskiej ambasady, część to ci co marzą o kimś co by "wziął wszystkich za mordę, to będzie porządek", a reszta to zwykłe głupki. Nie ma co się przejmować. Pozdrawiam.
odpowiedz
Ocena: -2 [2]
~rom
[2012-02-23 12:46]
@alaric ^ kochany nikt tu nie uzywa brzydkich slow wiecej kultury , chyby ze jestes z pod budki z piwem
odpowiedz
Ocena: 0 [2]
~alaric
[2012-02-23 13:22]
@rom ^ Jakich to brzydkich słów użyłem, romie? "Morda" to cytat, a "głupek" to naprawdę łagodne określenie osobnika który aż piszczy z poparcia dyktatora strzelającego z armat do swoich poddanych. A swoją drogą gdzieżeś ty romie ostatnio budkę z piwem widział?
odpowiedz
Ocena: +1 [1]
~krzysztof63
[2012-02-23 13:00]
... Przypomina mi się konflikt na Kaukazie... Dokąd do opinii publicznej nie dotarło ,że rzekomi bojownicy o wolność Czeczenii ,tak naprawdę walczą o utworzenie Kalifatu Kaukaskiego,państwa opartego na szariacie,media podsycane przez chyba służby specjalne wściekle atakowały Rosję za barbarzyństwo,terror i wszystko co tylko złego da się napisać...Teraz zapanowała dziwna cisza na ten temat,a nic się przecież w Rosji nie zmieniło... Podobnie jest w północnej Afryce..Nie mogą być dziełem przypadku powstania w kolejnych państwach i zarzuty o reżimowe, dyktatorskie, postępowania,szczególnie tam ,gdzie niedawno wychwalano tychże dyktatorów.. Nie tak dawno goszczono ze wszelkimi honorami w Europie przywódców tych państw płn Afryki, nazywanych obecnie zbrodniarzami,wychwalając ich , nagradzając i zapewniając o poparciu... Co zatem się stało ??? Moim zdaniem niektórym przywódcom europejskim, przy poparciu USA, marzy się utworzenie Unii Śródziemnomorskiej , nad którą mieli by pełną kontrolę,czerpali zyski z surowców tam się znajdujących i co najważniejsze -na zawsze zapewnili by bezpieczeństwo Izraelowi... A to ,że ginie przy realizacji ich mrzonek tysiące ludzi nie ma dla nich znaczenia... Klasycznym przykładem może być Egipt,Irak - zginęło tysiące ludzi i coś się po obaleniu dyktatorów zmieniło ??? Zupełnie nic... Podobnie w Libii i innych państwach tego regionu...
odpowiedz
Ocena: +2 [2]
~ja
[2012-02-23 12:52]
Temat nadano 1h i 44min temu. Nie wiecie jeszcze czy już się wykrwawiła na śmierć? Jak miała wizę wjazdową do Syrii / chyba jej nie zgubiła/ to pewnie najlepszy szpital syryjski już ją zoperował. Cameron już prosił o to prezydenta Syrii.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~romano
[2012-02-23 12:42]
tam gdzie jest niebezpiecznie czyli stoi sie na granicy zycia i smierci,
trzeba sobie zdawac sprawe , szczegolnie jak nie podaje prawdziwych prztczyn tej wojny, lub kto kazal zabic kdafiego,chociaz go nie zaluje poniewaz zgubila go wspolpraca z usmanami
odpowiedz
Ocena: +8 [12]
~mjecugoff
[2012-02-23 11:36]
A jak obalą Asada to do władzy dojdą fanatycy muzułmańscy i dopiero wtedy idioci z zachodu zobaczą co to jest terror. Za Asada panowała ograniczona wolność (ot, na przykład chrześcijanie i żydzi mogli chodzić do swoich świątyń), a muzułmanie zrobią nowe porządki, zero wolności.
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: 0 [0]
~jaro
[2012-02-23 12:41]
@mjecugoff ^ Dokładnie!!! W Egipcie mordują Koptów. W XXI wieku trwa mordowanie Chrześcijan przy milczącej zgodzie ONZ.
odpowiedz
Ocena: +9 [15]
~e
[2012-02-23 11:15]
Od władz Syrii? Przecież zgineli w mieście opanowanym przez - rebeliantów, powstańców, terrorystów, najemników, demokratów - ( wybrać każdy może wg. własnego przekonania ) . Niech poproszą swoich przyjaciół.
odpowiedz
pokaż 2 ukryte odpowiedzi
Ocena: -4 [6]
~ech
[2012-02-23 11:44]
@e ^ Jakbyś czytał artykuł bez tendencyjnego myślenia, to zauważył byś, że miasto jest okrążone przez siły reżimu. Jak mają ich wydostać bez pozwolenia. Poza tym naprawdę załamuję ręce nad poglądami które tu przeważają.
Co z tego, że taki wybrali zawód. To znaczy że teraz ich rządy mają ich olać, tylko dlatego, że byli świadomi ryzyka? Jak dla mnie to jest dowód bohaterstwa przynosić wiadomości stamtąd gdzie jest niebezpiecznie. W końcu bez takich ludzi nie moglibyście wylewać pomyj nad tym artykułem.
odpowiedz
Ocena: +1 [1]
~jaro
[2012-02-23 12:38]
Ocena: 0 [2]
~kakabara
[2012-02-23 12:09]
Takie jest życie. Przecież byli dorośli i zapewne musieli zdawać sobie sprawę z ryzyka. Górnik też może nie wrócić po pracy do domu. To samo policjant i tak dalej. Przecież mogli wybrać pracę w bibliotece. Prawda?
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: +2 [2]
~he,he..
[2012-02-23 12:33]
@kakabara ^ tak ja ty,tchórzu ??
gdyby wszyscy mysleli tak jak ty...
odpowiedz